جستجو کردن

راهنمای خرید سنگ مرمریت تری دی بلک + قیمت عالی

سنگ مرمریت تری دی بلک از مصالح زیبا و مناسب برای نمای بیرونی و درونی ساختمان است که مورد توجه پیمانکاران و متقاضیان قرار گرفته است.

سنگ مرمریت تری دی بلک

سنگ مرمریت تری دی بلک به جای استفاده از انواع کاشی یا سرامیک، سنگ مرمریت می تواند گزینه بسیار مناسب تری باشد چون نصب آن راحت تر است و طول عمر آن نیز بیشتر می باشد.

این دسته از مصالح مطابق با دکوراسیون جذاب خانه های امروزی در تنوع بسیار بالایی طراحی و تولید می شوند.

سنگ مرمریت تری دی بلک با استفاده از دستگاه های مدرن و با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می شود به همین دلیل از درجه کیفیت بالایی برخوردار است.

امروزه کارخانه های زیادی در راستای تولید سنگ مرمریت فعالیت دارند و نمونه های متنوعی را روانه بازار فروش کرده اند.

شما می توانید از سنگ مورد نظر برای نمای بیرونی محل کار یا خانه خود استفاده کنید.

مشخصات سنگ مرمریت تری دی بلک

مشخصات سنگ مرمریت تری دی بلک یکی از مشخصات سنگ مرمریت تری دی بلک مقاومت بسیار خوب و دوام بالا می باشد که همین خصوصیات سبب پر مصرف شدن این مصالح شده است.

در برابر شرایط مختلف جوی دوام بالایی از خود نشان می دهد به طوری که سالیان سال عمر خواهد کرد.

این نوع از سنگ قابلیت های استفاده فراوانی دارد به طوری که می توانید از آن برای مکان هایی از جمله ساختمان های اداری، محل کار، مکان های تجاری و غیره استفاده کنید.

ابعاد این سنگ متفاوت است اما به طور استاندارد در ابعاد 40*40 تا 120*120 تولید می شوند.

در عین ظرافت بسیار زیبا و جذابیت فوق العاده، سنگ مورد نظر از ضخامت بسیار خوبی نیز برخوردار است به همین دلیل احتمال شکستگی در آن بسیار کم می باشد.

خرید سنگ مرمریت تری دی بلک

خرید سنگ مرمریت تری دی بلک برای تهیه و خرید سنگ مرمریت تری دی بلک باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • توجه به کیفیت و ضخامت از نکات مهم دیگر در خرید مرمریت محسوب می شود.
  • موضوع دوم توجه به رنگ و مدل سنگ می باشد که بهتر است بر اساس سلیقه خود و با توجه به دکوراسیون خانه خود مناسب ترین سنگ را تهیه نمایید.
  • در انتخاب سنگ مورد نظر قبل از هر چیز فروشندگان مطمئن را انتخاب نمایید به این دلیل که مراکز و فروشندگان معتبر همیشه کیفیت اعلا را به مشتری عرضه می دارند.
  • در نهایت شما سنگی باید تهیه و خریداری نمایید که توسط یک برند معتبر و نام آشنا تولید شده باشد.

قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک + خرید و فروش

قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک + خرید و فروش قیمت سنگ مرمریت تری دی بلک متفاوت است چرا که هم انواع مختلف داشته و از هم از نظر کیفی و برند تفاوت هایی دارند.

نرخ این نوع سنگ تقریبا بین 250.000 تومان تا 700.000 تومان می باشد که این قیمت تقریبی و بر حسب متر مربع در نظر گرفته شده است.

امروزه عوامل مختلفی باعث گران شدن و افزایش نرخ سنگ مرمریت می شوند که می توان به نوسان ارز و دلار، وجود واسطه، بسته بندی و هزینه حمل و نقل اشاره کرد.

برای آگاهی و مشاوره در مورد سنگ تری دی بلک شما نیازمند به مشاور در این حوزه هستید تا بتوانید اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

ما برای سهولت کار شما و همچنین خرید و استعلام قیمت دقیق سنگ پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *