جستجو کردن

خرید و قیمت انواع سنگ مرمریت شهرکرد

سنگ مرمریت شهرکرد که زمینه آن کرمی رنگ بوده و درون آن خطوط خاکستری به کار رفته است یکی از پرفروش ترین سنگهای ساختمانی می باشد.

سنگ مرمریت شهرکرد

سنگ مرمریت شهرکرد در جهان ایران به عنوان یک کشور غنی از نظر داشتن سنگهای مختلف به شمار می رود.

یکی از بزرگ ترین معادن انواع سنگ مرمریت در نزدیکی شهرکرد قرار گرفته است.

متفاوت بودن ظاهر این نوع سنگ باعث شده که این محصول محبوبت خاصی را در میان مشتریان داخلی و خارجی داشته باشد.

درصد خلوص و همچنین ترکیبات موجود در انواع سنگ مرمریت با یکدیگر فرق می کند و به همین خاطر رنگهای متنوعی از آن در بازار موجود می باشد.

به صورت کلی می توان گفت این نوع سنگ مرمریت در رنگهای تیره تا روشن وجود داشته که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

مشخصات سنگ مرمریت شهرکرد

مشخصات سنگ مرمریت شهرکرد انواع سنگ مرمریت کیفیتهای مختلفی دارد و محصولاتی که صادراتی و یا سوپر هستند به عنوان بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ شناخته می شود.

این محصول از ساب پذیری بسیار بالایی برخودار است به همین خاطر به سادگی می توان برش دادن و فراوری آن را با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مناسب انجام داد.

با توجه به اینکه تخلخل و حفره های موجود در سنگ مرمریت بسیار کم است به میزان بسیار کمی آب را جذب می نماید و این موضوع سبب افزایش میزان ماندگاری سنگ می شود.

انواع سنگهای شهرکرد را می توان در قسمتهای مختلفی همچون راه پله، دیوارپوش، سنگفرش و غیره به کار برد و از این طریق جلوه بسیار زیبایی را به ساختمان بخشید.

خرید سنگ مرمریت شهرکرد

خرید سنگ مرمریت شهرکرد اگر خواهان خرید سنگ مرمریت شهرکرد هستید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.

حتما ابعاد سنگ مرمریت را بررسی کنید چون این محصول در ابعاد گوناگونی همچون 40*40، 50*50، 60*60 و غیره تولید شده است که هر کدام در محیط خاصی قابل اجرا است‌.

از روش برش و همچنین ساب پذیری سنگ نیز مطلع شوید چون این فرآیندها هر کدام روشهای متعددی داشته و به صورت مستقیم بر روی کیفیت نهایی محصول اثر می گذارد.

با توجه به اینکه این نوع سنگ طیف گسترده ای را از نظر رنگی شامل می شود توجه به این موضوع نیز به هنگام خرید ضرورت دارد.

قیمت سنگ مرمریت شهرکرد + خرید و فروش

قیمت سنگ مرمریت شهرکرد + خرید و فروش عوامل گوناگونی بر روی قیمت سنگ مرمریت شهرکرد اثرگذار هستند که از جمله مهمترین آن می توان به کیفیت سنگ که شامل سوپر، ممتاز، صادراتی، درجه یک، دو و سه بوده، مشخصات ظاهری و اندازه آن اشاره کرد.

هر چقدر که میزان تقاضا برای خرید سنگ تراورتن افزایش پیدا کند و در مقابل تولید آن نیز کم شود قیمت بیشتری را برای فروش این محصول در نظر می گیرند.

در حال حاضر بر حسب کیفیت این نوع سنگ را می توان در بازه قیمتی 100/000 تا 800000 تومان به ازای هر متر مربع تهیه نمود.

برای علاقمندان به خرید عمده سنگ تراورتن راه بسیار آسانی که تماس با بخش پشتیبانی بوده در نظر گرفته شده که از طریق آن می توانند علاوه بر سفارش سنگ اطلاعات بیشتری را در خصوص قیمت بدست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *